مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-17اقتصادي

پرتودهی محصولات کشاورزی موجب رونق صادرات گیلان می شود


استاندار گیلان، با اشاره به شرایط ویژه گیلان در بخش صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر، اضافه کرد: پرتودهی محصولات کشاورزی و پزشکی در گیلان می تواند موجب رونق اقتصادی این استان شود.

- اسدالله عباسی در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی از مرکز آموزشی، تحقیقاتی و صنعتی انرژی اتمی گیلان، اظهار کرد: امنیت مواد غذایی و سلامت اجتماعی جز اولویت های دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اثرگذاری مجتمع آموزشی، تحقیقاتی و صنعتی انرژی اتمی گیلان در بخش های مختلف، افزود: پرتودهی مواد غذایی، پلیمری و پزشکی قرار است در این مجتمع انجام شود که در ارتقای سلامت جامعه موثر است.

استاندار گیلان با اشاره به رویکرد صادرات محور محصولات کشاورزی، بیان کرد: سهم گیلان در بخش محصولات کشاورزی قابل توجه است و همین امر توجه ما را به سمت صادرات افزایش می دهد.

عباسی با بیان اینکه گیلان سهم مهمی در تولید محصولات کشاورزی، باغی و موادغذایی در کشور دارد، متذکر شد: فناوری هسته ای روند افزایش صادرات محصولات کشاورزی از این استان را تسریع خواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط ویژه گیلان در بخش صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر، اضافه کرد: پرتودهی محصولات کشاورزی و پزشکی در گیلان می تواند موجب رونق اقتصادی این استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتودهی محصولات کشاورزی موجب رونق صادرات گیلان می شود

پرتودهی محصولات کشاورزی موجب رونق صادرات گیلان می شود